سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه فرهیختگان
 

معرفی متنی کتاب پا به پای آفتاب

معرفی کتاب

 زندگی شخصی امام خمینی‌، قدس سرّه الشریف، به‌ عنوان‌ بزرگ‌ترین‌ شخصیت معاصر، می‌بایست در تمام ابعادش مورد پژوهش قرار گیرد تا بتوان آن گونه که باید از سیرة عملی ایشان الگو گرفت.

 مجموعه 6 جلدی پابه‌پای آفتاب توانسته است با جمع‌آوری خاطراتی ناب از نزدیکان امام(س) اثری بسیار مفید در این عرصه بر جای گذارد. اهل بیت و بستگان، اعضای دفتر ایشان در قم، نجف، پاریس و تهران، گروه پزشکی و معالج، و همچنین یاران، شاگردان و دوستان ایشان از جمله افرادی‌اند که با ایشان ارتباط نزدیک داشته‌اند و توانسته‌اند لحظات زیبا و شنیده‌نشده‌ای را دربارة ایشان بیان کنند که از تنوع و تازگی بسیار جذابی برخوردار هستند. تنوع افرادی که خاطرات خویش را بیان می‌کنند یکی دیگر از خصوصیات این کتاب است.


[ پنج شنبه 99/3/15 ] [ 8:0 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

بازنمایی کتاب در فضای مجازی بمناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

برگزاری نمایشگاه کتاب


[ پنج شنبه 99/3/15 ] [ 7:0 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

پوستر سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)


[ پنج شنبه 99/3/15 ] [ 6:0 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

اعلام ساعت کاری کتابخانه فرهیختگان  

پیرو بخشنامه نهاد کتابخانه های عمومی کشور  ساعت کار کتابخانه فرهیختگان در سال جاری به شرح ذیل اعلام میگردد.

*روزهای زوج (شنبه / دوشنبه / چهارشنبه ) شیفت صبح از ساعت 8 لغایت 13

*روزهای فرد (یکشنبه /سه شنبه) شیفت بعد ازظهر از ساعت 13 لغایت 18

*پنج شنبه ها شیفت صبح از ساعت 8 لغایت 13


[ یکشنبه 99/3/11 ] [ 2:42 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

دبیرخانه مرکزی جشنواره کتابخوانی رضوی با توجه به استقبال شرکت کنندگان مهلت ثبت نام در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را تا پایان تیرماه 1399 تمدید کرد.

تمدید جشنواره رضوی

 بر اساس اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره کتابخوانی رضوی، با توجه به اهمیت بالای انجام فعالیت‌های فرهنگی به صورت مجازی در شرایط امروز کشور، شورای سیاستگذاری این جشنواره به دلیل استقبال شرکت کنندگان و تقاضای مجریان استانی و بازگشایی کتابخانه ها، مهلت ثبت نام و شرکت در دهمین دوره این رویداد فرهنگی را تا پایان تیرماه 1399 تمدید کرد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا 31 تیر ماه فرصت دارند با مراجعه به سایتsamakpl.ir در مسابقات آنلاین این دوره شرکت کنند.


[ یکشنبه 99/3/11 ] [ 2:40 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

مدارک لازم جهت عضویت در کتابخانه: 1-یک قطعه عکس4*3 2-تکمیل فرم عضویت 3-کپی شناسنامه یا کارت ملی 4-پرداخت هزینه عضویت سالانه ***عضویت خانوادگی شامل تخفیف نیم بها می باشد موارد مشمول تخفیف صد در صد حق عضویت رایگان: 1- جانبازان،ایثارگران ،همسر و فرزندان شهدا،اعضای فعال بسیج (با ارائه کارت معتبر) 2- بازنشستگان دولت 3- کلیه کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور 4- افراد تحت پوشش کمیته امداد امام( ره) و بهزیستی 5- خردسالان (گروه سنی پیش دبستانی) آدرس:بخش قره پشتلو-جاده قدیم اردبیل-روستای سهرین-خیابان محمد رسول الله-طبقه پایین مسجد باب الحوائج* تلفن32243725
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 106704