سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه فرهیختگان
 

به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی؛مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «آن بیست و سه نفر» در زنجان برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی

به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «آن بیست و سه نفر» توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی زنجان، به مناسبت گرامیداشت سی‌اُمین سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «آن بیست و سه نفر» توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان به صورت آنلاین برگزار می شود.
شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های آزاد است. مسابقه به صورت آنلاین از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir  برگزار می شود.
زمان ثبت نام و شرکت در این مسابقه از 26 مرداد همزمان با ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی آغاز شده و به مدت 6 مهرماه، برابر با چهلمین  سالگرد هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.  در نهایت به 30 نفر از برندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
گفتنی است، کتاب «آن بیست و سه نفر» روایتی است از 23 نوجوان رزمنده اسیر ایرانی که اکثراً از تیپ «ثارالله» کرمان بودند. این رزمندگان در اردیبهشت‌ماه سال 1361 در مرحله مقدماتی عملیات «بیت‌المقدس» به اسارت دشمن درآمدند. رژیم بعثی صدام پس از آگاهی از موضوع اسارت نوجوانان ایرانی و برای جبران شکست سنگین خود در «خرمشهر»، سعی می‌کند از این ماجرا سوءاستفاده و به نفع خود بهره‌برداری تبلیغاتی کند که دستور می‌دهد تا آن‌ها را از بقیه اسرا جدا کنند و به کاخ وی بیاورند.  کتاب «آن بیست و سه نفر» خاطرات خودنوشت احمد یوسف‌زاده یکی از این رزمندگان است که ماه‌های نخست اسارت را روایت می‌کند؛ این کتاب از سوی مقام معظم رهبری تقریظ شده است.


[ یکشنبه 99/5/26 ] [ 8:40 صبح ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

تمدید جشنواره رضوی


[ شنبه 99/5/11 ] [ 12:0 صبح ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

 پویش ادبی اقتراح ماسک

پویش اقتراح ماسک

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، پویش ادبی اقتراح ماسک به همت محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک برای حمایت از کادر درمان و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، راه اندازی شد.
محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از شاعران و اهالی ادب سراسر کشور دعوت می‌کند با اقتراح و سرایش تک بیت با کلید واژ? «ماسک» در بسیج همگانی برای رعایت توصیه‌های بهداشتی در مقابله با کرونا همراه شوند.
شاعران می‌توانند برای اثرگذاری بیشتر، ابیات را به زبان طنز (طنز عفیف) بسرایند، از ابیات معروف بزرگان ادب فارسی بهره‌مند شوند و در نهایت شعر خود را با هشتگ #اقتراح_ماسک منتشر کنند.


[ یکشنبه 99/5/5 ] [ 12:49 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

مدارک لازم جهت عضویت در کتابخانه: 1-یک قطعه عکس4*3 2-تکمیل فرم عضویت 3-کپی شناسنامه یا کارت ملی 4-پرداخت هزینه عضویت سالانه ***عضویت خانوادگی شامل تخفیف نیم بها می باشد موارد مشمول تخفیف صد در صد حق عضویت رایگان: 1- جانبازان،ایثارگران ،همسر و فرزندان شهدا،اعضای فعال بسیج (با ارائه کارت معتبر) 2- بازنشستگان دولت 3- کلیه کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور 4- افراد تحت پوشش کمیته امداد امام( ره) و بهزیستی 5- خردسالان (گروه سنی پیش دبستانی) آدرس:بخش قره پشتلو-جاده قدیم اردبیل-روستای سهرین-خیابان محمد رسول الله-طبقه پایین مسجد باب الحوائج* تلفن32243725
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 51
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 106739