سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه فرهیختگان
 

طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور  به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، ا ز روز 24 آبان  الی 26 أبانماه انجام می شود.

طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کشور با ارسال پیامک


[ چهارشنبه 100/8/26 ] [ 1:47 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

کتاب، دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است و ارائه کتاب های خوب، یکی از بهترین ابزارها برای به کمال رساندن انسان هاست و کسی که در این دنیای زیبا به زندگانی می پردازد، نمی تواند با دنیای کتاب بی ارتباط باشد.هفته کتاب و کتابخوانی بردوستداران علم و دانش کرامی باد.

 


[ یکشنبه 100/8/23 ] [ 2:0 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

مسابقه کتابخوانی «فصل فیروزه» در زنجان برگزار می‌شود

به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فصل فیروزه» در استان زنجان برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی «فصل فیروزه» در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فصل فیروزه» داستانی عاشقانه با محوریت حضرت معصومه (س)، به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند از 10 آبان ماه تا 30 آذرماه سال 1400 با مراجعه به سامانه مسابقات کتابخوانی Samakpl.ir، ضمن دسترسی به فایل Pdf این کتاب، در این مسابقه شرکت کنند. در پایان به برگزیدگان جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.
گفتنی است، کتاب «فصل فیروزه» داستانی عاشقانه است که ماجرایش در بستری تاریخی می گذرد. سیندخت، دختری زرتشتی اهل یزد است که همراه با پدر تاجرش و کاروان تجاری او به نقاط مختلف قلمرو خلافت عباسی سفر می کند. در جریان این سیر و سیاحت ها است که او با کیارش آشنا می شود؛ پسری زرتشتی اهل نیشابور که فیروزه تراش بسیار ماهری است. زندگی سیندخت که درگیر عشقی آتشین شده با رفتن ناگهانی کیارش یکباره از این رو به آن رو می شود. ماجرا وقتی پیچیده تر می شود که کاروان تجاری پدر سیندخت در میانه صحرای مرکزی ایران، گرفتار حمله راهزنان می شود و پدرش کشته می شود. اینجاست که او با کاروانی که سمت مرو درحرکت است، همراه می شود و این همراهی به نقطه عطفی در داستان و زندگی او تبدیل می شود. این کاروان، کاروان حضرت معصومه (س) است که می خواهد به دیدار برادر نامدارش برود.

[ شنبه 100/8/15 ] [ 6:0 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا 30 آذر ماه تمدید شد

شورای سیاستگذاری جشنواره کتابخوانی رضوی، در پی درخواست مکرر متقاضیان و مجریان استانی، مهلت ثبت نام شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را تا 30 آذر ماه تمدید کرد


[ دوشنبه 100/8/3 ] [ 5:0 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

منابع طرح کتابخوان ماه ویژه آبان 1400 معرفی شد 

منابع طرح کتاب خوان ماه ویژه آبان 1400 با ارائه 5 عنوان کتاب «زندگی به سبک جهادی در بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی»، «چشمه‌های بهشت»، «جای خالی او»، «این خانه پر از نام محمد است» و «10 قصه از امام زمان (عج)» معرفی شد .

 

 

 


[ یکشنبه 100/8/2 ] [ 2:0 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

مدارک لازم جهت عضویت در کتابخانه: 1-یک قطعه عکس4*3 2-تکمیل فرم عضویت 3-کپی شناسنامه یا کارت ملی 4-پرداخت هزینه عضویت سالانه ***عضویت خانوادگی شامل تخفیف نیم بها می باشد موارد مشمول تخفیف صد در صد حق عضویت رایگان: 1- جانبازان،ایثارگران ،همسر و فرزندان شهدا،اعضای فعال بسیج (با ارائه کارت معتبر) 2- بازنشستگان دولت 3- کلیه کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور 4- افراد تحت پوشش کمیته امداد امام( ره) و بهزیستی 5- خردسالان (گروه سنی پیش دبستانی) آدرس:بخش قره پشتلو-جاده قدیم اردبیل-روستای سهرین-خیابان محمد رسول الله-طبقه پایین مسجد باب الحوائج* تلفن32243725
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 106734