سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه فرهیختگان
 

با همکاری مدرسه ابتدایی سهرین ،دانش آموزان این مدرسه بهمراه دبیر این آموزشگاه سرکارخانم بیگدلی از کتابخانه فرهیختگان بازدید کردند.

بازدید دانش آموزان ابتدایی


[ شنبه 97/8/26 ] [ 10:0 صبح ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

با حضور دانش آموزان  مقطع ابتدایی سهرین مسابقه نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی در محل کتابخانه فرهیختگان برگزار گردید و درپایان مسابقه با اهدای جوایزی از برندگان این مسابقه تقدیر شد.

مسابقه نقاشی


[ چهارشنبه 97/8/23 ] [ 10:0 صبح ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

مورخ 97/8/22 برنامه قصه گویی ویژه خردسالان در کتابخانه فرهیختگان برگزار گردید دراین نشست ،قصه گویی توسط مسول کتابخانه از کتاب 365 قصه برای شب های سال برای اعضای خردسال جامعه القرآن سهرین قصه گویی شد.

نشست قصه گویی



[ سه شنبه 97/8/22 ] [ 6:0 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

همزمان با هفته کتاب با حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی سهرین مسابقه خلاصه نویسی از کتاب حضرت محمد(ص) برگزار گردید.در پایان مسابقه از برندگان این مسابقه با اهدای جوایزی تقدیر بعمل آمد.

مسابقه خلاصه نویسی


[ یکشنبه 97/8/20 ] [ 4:0 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

 

 همزمان با هفته کتاب دومین نشست کتاب خوان مدرسه ای کتابخانه فرهیختگان سهرین  در مدرسه ابتدایی پسرانه سهرین برگزار گردید. در این نشست چهارعنوان کتاب توسط دانش آموزان معرفی گردید.

نشست کتابخوان مدرسه ای


نشست کتاب خوان مدرسه ای آبانماه

شماره نشست: 7         شهرستان : زنجان             کتابخانه : فرهیختگان سهرین           ماه برگزاری آبان ماه

عنوان کتاب:  محمد (ص) مثل گل بود.              نویسنده کتاب: غلامرضا حیدری ابهری       ناشر : بوستان فدک  

 محل نشر: اصفهان                      موضوع : آموزش سبک زندگی پیامبر(ص) به کودکان         معرفی کننده : متین نجفی

معرفی کوتاه:  

این کتاب اثری برای آموزش سبک زندگی پیامبر (ص) به کودکان است. این مجموعه، هر چهار حوزه ارتباط با خدا، ارتباط با خود، ارتباط با خلق (مردم) و ارتباط با خلقت را شامل می شود و چهل محور اصلی در سبک زندگی را با کودکان در میان می گذارد.
ساختار اثر حاضر به گونه ای طراحی شده که کودکان، حضور پیامبر صلی الله علیه و آله را در زندگی عادی خود حس کنند و به راحتی بتوانند از آن حضرت الگو بگیرند.
گفتنی است کتاب «محمد صلی الله علیه و آله و سلم مثل گل بود»، علاوه بر آموزش سبک زندگی پیامبر (ص)، به رشد تفکر کودکان و پرورش هوش اخلاقی آنان نیز کمک می کند.

 شماره نشست: 7          شهرستان : زنجان             کتابخانه : فرهیختگان سهرین           ماه برگزاری آبانماه

عنوان کتاب : سپید دندان                                   نویسنده کتاب: جک لندن                 ناشر: آفرینگان

 محل نشر:تهران                                       موضوع: داستان های حیوانات            معرفی کننده: حسین نجفی

معرفی کوتاه :

کتاب «سپید دندان» اثر «جک لندن» است این کتاب را «رضا مرتضوی» ترجمه کرده است«این رمان، یکی از معروف‌ترین رمان جک لندن تویسنده آمریکایی است سپیددندان رمانی از جک لندن نویسنده آمریکایی است. این رمان نخست به صورت پاورقی در مجله آوتینگ در سال 1906 منتشر شد. داستان در جریان تب طلای کلوندایک رخ می‌دهد. جک لندن زندگی سگی را که خون گرگی دارد دنبال می‌کند. او در این رمان به مسائل اخلاقی و تقابل وحشی‌گری و تمدن انسانی می‌پردازد. این رمان مکمل دیگر رمان مشهور جک لندن به نام آوای وحش است.» این کتاب را انتشارات «آفرینگان» منتشر کرده و در اختیار خوانندگان قرار داده است.

  شماره نشست: 7          شهرستان : زنجان             کتابخانه : فرهیختگان سهرین           ماه برگزاری آبانماه

عنوان کتاب :هفت خوان رستم                                نویسنده کتاب: محمدرضا یوسفی        ناشر: خانه ادبیات

 محل نشر:تهران                                    موضوع: داستان های حماسی            معرفی کننده: محمدطاها بیگدلی            

معرفی کوتاه : کتاب هفت خوان رستم به صورت مصور توسط محمدرضا یوسفی گردآوری شده است. در این داستان رستم قهرمان شاهنامه با گذر از مشکلات پیش روی خود سرانجام به پیروزی دست می یابد در این داستان رستم برای رهانیدن کاووس شاه از چنگال دیو سپید این هفت خوان یا هفت آزمایش سخت را پشت سرنهاده است.

داستان هفت خوان رستم همانند بسیاری از داستان‌های شاهنامهدارای حرف‌های فراوانی برای مردمان، نخبگان، فرمانروایان و است. از جمله آنکه داستان در قالبی نمادین و با بیانی جذاب، هشدار می‌دهد که تصمیم نادرست یک فرمانروای نا آگاه (کی‌کاووس) چه مشکلات و تنگناهایی را رقم می‌زند و برای جبران چه سختی‌های فراوانی را باید پشت سر گذاشت!!

 شماره نشست: 7           شهرستان : زنجان             کتابخانه : فرهیختگان سهرین           ماه برگزاری آبانماه

عنوان کتاب :حمله ی شاه سوسمار                        نویسنده کتاب: استون رکس                ناشر: گام

 محل نشر:تهران                 موضوع: داستان های کودکان انگلیسی                       معرفی کننده: محمدیاسین نجفی

 معرفی کوتاه: خلیج دایناسور 1: حمله ی شاه سوسمار نوشته ی رکس استون است که داود شعبانی داریانی آن را به فارسی ترجمه کرده است. از این نویسنده کتاب های ذیل نیز منتشر شده است:

خلیج دایناسور 2: خشم هیولای سه شاخ  خلیج دایناسور 3: نجات جانور زره پوش  

جیمی و خانواده اش ازشهر آمده اند تا در فانوس دریایی خلیج دایناسور زندگی کنند.پدر جیمی می خواهد طبقه ی همکف فانوس دریایی را به موزه ی دایناسور تبدیل کند.جیمی برای پیدا کردن فسیل به محل صخره های خردشده می رود و در آنجا با پسرکی بومی به نام تام آشنا می شود آن دو راز هیجان انگیزی را کشف می کنند: دنیایی با دایناسورهای واقعی و زنده! بعضی از دایناسورها مهربان و بعضی دیگر گوشت خوار ، عصبانی و ... خیلی گرسنه اند !


 


[ یکشنبه 97/8/20 ] [ 1:0 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

مدارک لازم جهت عضویت در کتابخانه: 1-یک قطعه عکس4*3 2-تکمیل فرم عضویت 3-کپی شناسنامه یا کارت ملی 4-پرداخت هزینه عضویت سالانه ***عضویت خانوادگی شامل تخفیف نیم بها می باشد موارد مشمول تخفیف صد در صد حق عضویت رایگان: 1- جانبازان،ایثارگران ،همسر و فرزندان شهدا،اعضای فعال بسیج (با ارائه کارت معتبر) 2- بازنشستگان دولت 3- کلیه کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور 4- افراد تحت پوشش کمیته امداد امام( ره) و بهزیستی 5- خردسالان (گروه سنی پیش دبستانی) آدرس:بخش قره پشتلو-جاده قدیم اردبیل-روستای سهرین-خیابان محمد رسول الله-طبقه پایین مسجد باب الحوائج* تلفن32243725
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 106703