سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه فرهیختگان
 

دومین نشست کتاب خوان ویژه کودک و نوجوان خردادماه 95 در کتابخانه فرهیختگان برگزار گردید.

دراین نشست 4 عنوان کتاب با موضوعات مختلف به شرح زیر معرفی گردید.

دومین نشست کتابخانه ای*کتاب راهنمای کامل داروشناسی عمومی نویسنده کتاب فاضل چنگیزبان توسط خانم خدیجه نجفی

*کتاب شیرین چون عسل نویسنده کتاب ناصر نادری توسط خانم زهرا بیگدلی تبار

*کتاب زیبای پاک نویسنده کتاب سید محسن قدسی پور توسط سید علی موسوی

*کتاب ذبیح الله نویسنده کتاب سید محسن قدسی پور توسط محمدامین نجفی حاصل


[ یکشنبه 95/3/30 ] [ 6:4 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی؛ از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(ع) و همزمان با دهه کرامت با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
کتاب‌های «دوست مهربان کبوترها» نوشته مجید محمدی از انتشارات بوستان کتاب (ویژه کودکان تا 11 سال)، «اعترافات غلامان» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (ویژه نوجوانان تا 17سال) و «امام علی بن موسی‌الرضا(ع)» تألیف و انتشار بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی (ویژه جوانان و بزرگسالان) عناوین کتاب‌های ارائه شده برای شرکت در این جشنواره است.
ضمن اینکه فایل PDF کتاب‌های مسابقه نیز از طریق سایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس www.iranpl.ir و همچنین سایت ویژه جشنواره در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

علاقمندان می توانند تا تاریخ 20 تیرماه 1395 از طریق آدرس اینترنتی جشنواره به نشانی(http://portal.shamstoos.ir)و یا بوسیله لینک ثبت نام اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (www.iranpl.ir) و همچنین پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان(www.zanjanpl.ir) نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم و اطلاعات لازم اقدام نموده و سپس با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور انتخابی خود در بخش ویژه سامانه به 15 سوال مسابقه بر اساس گروه سنی خود دسترسی پیدا کنند.
در بخش مکتوب نیز هر سه عنوان کتاب مسابقه با تخفیف 65 درصد و همچنین فرم مکتوب سوالات مسابقه از طریق کتابخانه‌های عمومی استان در اختیار علاقمندان به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی قرار گرفته و افراد در تمامی گروههای سنی اعم از کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی کتابها و سوالات مسابقه را دریافت نموده و پاسخنامه ها را پس از تکمیل دوباره به کتابخانه ها عودت دهند.
طبق اعلام دبیرخانه این جشنواره، به برگزیدگان علاوه بر لوح‌سپاس و تندیس جشنواره، هدایایی شامل << 313 جایزه یک میلیون ریالی برای 313 نفر از برگزیدگان بخش انفرادی جشنواره؛ 8 جایزه ویژه برای 8 خانواده شامل: مبلغ 5 میلیون ریال برای خانواده اول و دوم دونفره، 7 میلیون و پانصد هزار ریال برای خانواده اول سه نفره، 10 میلیون ریال برای خانواده اول چهارنفره، 15 میلیون ریال برای خانواده اول پنج نفره و همچنین 5 میلیون ریال برای خانواده دوم سه نفره، 7 میلیون و پانصد هزار ریال برای خانواده دوم چهار نفره و 10 میلیون ریال برای خانواده دوم پنج نفره>> اهداء می شود.
مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیستم تیرماه 1395 خواهد بود و داوری آثار نیز روز دهم مرداد ماه انجام و آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره نیز همزمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد.

[ پنج شنبه 95/3/27 ] [ 9:30 صبح ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

   ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به اطلاع می‌رساند برابر موافقت به عمل آمده، جرایم دیرکرد کلیه اعضاء کتابخانه‌های عمومی که نسبت به بازگرداندن منابع کتابخانه تا پایان ماه مبارک رمضان اقدام نمایند، مورد بخشودگی قرار ‌می‌گیرد.      


[ یکشنبه 95/3/23 ] [ 10:0 صبح ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

بمناسبت روز جهانی صنایع دستی مورخ 20/3/95 بچه های کتابخانه فرهیختگان به تهیه کاردستی پرداختند.

کاردستیکاردستی

 

 


[ شنبه 95/3/22 ] [ 10:0 صبح ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]

ساعت کار کتابخانه فرهیختگان در ماه مبارک رمضان شیفت صیح از ساعت 8 لغایت30/13 و بعدازظهرها از ساعت 30/13 لغایت 30/18 اعلام میگردد .


[ پنج شنبه 95/3/20 ] [ 11:0 صبح ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

مدارک لازم جهت عضویت در کتابخانه: 1-یک قطعه عکس4*3 2-تکمیل فرم عضویت 3-کپی شناسنامه یا کارت ملی 4-پرداخت هزینه عضویت سالانه ***عضویت خانوادگی شامل تخفیف نیم بها می باشد موارد مشمول تخفیف صد در صد حق عضویت رایگان: 1- جانبازان،ایثارگران ،همسر و فرزندان شهدا،اعضای فعال بسیج (با ارائه کارت معتبر) 2- بازنشستگان دولت 3- کلیه کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور 4- افراد تحت پوشش کمیته امداد امام( ره) و بهزیستی 5- خردسالان (گروه سنی پیش دبستانی) آدرس:بخش قره پشتلو-جاده قدیم اردبیل-روستای سهرین-خیابان محمد رسول الله-طبقه پایین مسجد باب الحوائج* تلفن32243725
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 106625