سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه فرهیختگان
 

نشست کتاب خوان کتابخانه ای دیماه

نشست کتاب خوان کتابخانه ای دیماه

شماره نشست: 19            شهرستان : زنجان             کتابخانه : فرهیختگان سهرین           ماه برگزاری دی ماه

 عنوان کتاب: کله پوک و عاقل                     نویسنده کتاب : عبدالرحمان دیه جی               ناشر : افق

محل نشر : تهران             موضوع: افسانه های عامه و قصه های ترکمنی          معرفی کننده : سیده مریم موسوی محمدی

معرفی کوتاه:کتاب کله پوک و عاقل که برای رده سنی ب و ج گردآوری شده است شامل 20 افسانه ترکمنی میباشد که به زبان فارسی ترجمه شده است از جمله عناوین این 20 افسانه یک وجبی و سگش / کله پوک و عاقل / قصر دیوها / اسب دریایی / موش حریص / مار چهل سر و افسانه های دیگرمیباشد.

شماره نشست : 19          شهرستان : زنجان             کتابخانه : فرهیختگان سهرین           ماه برگزاری دی ماه

 عنوان کتاب :مرد زنجیر و زندان:حضرت امام موسی کاظم(ع)        نویسنده کتاب : مهدی مراد حاصل     ناشر: منادی تربیت

   محل نشر: تهران                   موضوع: سرگذشتنامه امام هفتم                 معرفی کننده: مهدیس بیگدلی 

معرفی کوتاه:نهمین کتاب از مجموعه "گذری بر زندگی چهارده معصوم (ع) "به زندگی‌نامه امام موسی کاظم (ع) اختصاص دارد .کتاب با اشاره‌ای به چگونگی ولادت و دوران کودکی و نوجوانی امام (ع) آغاز می‌شود، آن گاه از رویدادهای مهم آن زمان و اقدامات امام (ع) از جمله ماجرای اسماعیل و کتاب "مسائل "سخن می‌رود، سپس ویژگی‌های اخلاقی و روحیه علمی و مبارزاتی امام موسی کاظم (ع) بازگو می‌شود .دوران امامت، دستگیری و اسارت، آزادی، فاجعه "فخ"، دوران هارون الرشید، زندانی شدن مجدد، عبادت در زندان و سرانجام شهادت آن بزرگوار، از دیگر مطالب کتاب است .

شماره نشست : 19           شهرستان : زنجان             کتابخانه : فرهیختگان سهرین           ماه برگزاری :دی ماه

 عنوان کتاب : هدیه ی مهربانی                               نویسنده کتاب : معصومه ذباح               ناشر: نسل نواندیش

   محل نشر: تهران                                               موضوع:داستان/آفرینش                 معرفی کننده : معصومه نجفی

معرفی کوتاه:یکی‌ بود، یکی‌ نبود. هیچ‌کس نبود جز خدا که همه‌جا بود. یک آسمان سیاه بود. خدا به آسمان، ستاره‌ها، ماه، خورشید و زمین را بخشید. سپس باران را برای زمین فرستاد و گل‌ها، درختان و حیوانات را پدید آورد. خدای مهربان بعد از آن، یک زن خوش‌زبان و یک مرد مهربان آفرید. آنها خدا را شکر کردند و با نعمت‌های زمین زندگی‌شان را آغاز کردند. یک روز قشنگ خدا به آن دو یک هدیة زیبا داد. آن هدیة آسمانی یک نوزاد بود. از آن روز تا به امروز ماه و خورشید، زمین و دریا و درخت، پرنده‌ها و چرنده‌ها، زن و مرد مهربان و بچة شیرین‌زبان زندگی می‌کنند و خدای مهربان همه‌جا مواظب آنها است. داستان حاضر با موضوع آفرینش برای کودکان گروه سنی «ب» تهیه شده است.

 

 


[ چهارشنبه 96/10/13 ] [ 11:0 صبح ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

مدارک لازم جهت عضویت در کتابخانه: 1-یک قطعه عکس4*3 2-تکمیل فرم عضویت 3-کپی شناسنامه یا کارت ملی 4-پرداخت هزینه عضویت سالانه ***عضویت خانوادگی شامل تخفیف نیم بها می باشد موارد مشمول تخفیف صد در صد حق عضویت رایگان: 1- جانبازان،ایثارگران ،همسر و فرزندان شهدا،اعضای فعال بسیج (با ارائه کارت معتبر) 2- بازنشستگان دولت 3- کلیه کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور 4- افراد تحت پوشش کمیته امداد امام( ره) و بهزیستی 5- خردسالان (گروه سنی پیش دبستانی) آدرس:بخش قره پشتلو-جاده قدیم اردبیل-روستای سهرین-خیابان محمد رسول الله-طبقه پایین مسجد باب الحوائج* تلفن32243725
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 107537