سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه فرهیختگان
 

نشست کتاب خوان مدرسه ای کتابخانه عمومی فرهیختگان سهرین شهرستان زنجان هشتم آذر ماه در مدرسه ابتدایی فاطمیه برگزار گردید.

در این نشست پس از ارائه توضیحات لازم در خصوص برنامه نشست های کتاب خوان توسط خانم بیگدلی مسوول کتابخانه عمومی فرهیختگان کتابهای ذیل توسط کتاب خوانان و اعضای کتابخانه معرفی و به اشتراک گذاشته شد.

1- کتاب: مجموعه قصه های زینب نوشته مهری ماهوتی              

انتشارات مدرسه

معرفی کننده : زینب نجفی

مجموعه ی قصه های زینب ، داستان دختران پاک این سرزمین است که در آستانه ی سن تکلیف هستند وهر روز با گلی خوشبو از بوستان با نشاط دین آشنا می شوند.این مجموعه با هدف آشنایی و آموزش احکام برای دختران مانند: احکام تقلید/ وضو/ تیمم / نماز / روزه /حجاب و ... به زبان ساده و شیرین داستانی نوشته شده است در این کتاب شش قصه درباره احکام نماز با عنوان های تربت / مهرگلی / پیراهن نماز /سجاده ام کجاست؟ /خواب شیرین /زائر کوچولو گردآوری شده است.

2-کتاب زندگی در صحرا نوشته ثانی اثنین خان   

انتشارات پلیکان

معرفی کننده : کیمیا نجفی          

کتاب زندگی در صحرا به فرازی از آغاز زندگانی حضرت محمد(ص)پرداخته است مجموعه داستان های زندگی پیامبر به منظور آشنا کردن هر چه بیشتر عزیزان ما با زندگانی آن حضرت و درک بهتر مفهوم پیامش به زبان ساده و روان ترجمه و تالیف شده است.حضرت محمد(ص)1440سال پیش در شهر مکه به دنیا آمددرآن زمان مردمان مکه نوزادان خود را به زنان صحرانشین می سپردندآمنه مادر حضرت محمد همین کارراکرد و محمد رابه دایه ای به نام حلیمه که از قبیله سعد بود سپرد با شروع پرستاری حلیمه از حضرت محمد فقر و خشکسالی از بین رفت و وضع اقتصادی حلیمه و همسرش بهترشد که آنها این بخت و اقبال را از قدم محمد می دانستند محمد در صحرا کنار حلیمه و خانواده اش پرورش یافت و هنگامی که حضرت  محمد چهارساله شد حلیمه او را به مادرش برگرداند..

3-"می می نی"حا لا تمیزترینی سروده ناصر کشاورز

انتشارت افق

معرفی کننده:یگانه نجفی


مجموعه کتاب های" می می نی " قصه های منظومی از بچه میمونی بازیگوش و شیرین است در هر کتاب مشکلی رفتاری از "می می نی " سر می زند و یا حادثه ای برای او پیش می آید که در نهایت تجربه اش را بیشتر می کند. در این کتاب "می می نی " با نتیجه ی آشغال ریختن روی زمین آشنا می شود که در قالب شعر برای کودکان گردآوری شده است.


[ چهارشنبه 96/9/22 ] [ 8:51 صبح ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

مدارک لازم جهت عضویت در کتابخانه: 1-یک قطعه عکس4*3 2-تکمیل فرم عضویت 3-کپی شناسنامه یا کارت ملی 4-پرداخت هزینه عضویت سالانه ***عضویت خانوادگی شامل تخفیف نیم بها می باشد موارد مشمول تخفیف صد در صد حق عضویت رایگان: 1- جانبازان،ایثارگران ،همسر و فرزندان شهدا،اعضای فعال بسیج (با ارائه کارت معتبر) 2- بازنشستگان دولت 3- کلیه کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور 4- افراد تحت پوشش کمیته امداد امام( ره) و بهزیستی 5- خردسالان (گروه سنی پیش دبستانی) آدرس:بخش قره پشتلو-جاده قدیم اردبیل-روستای سهرین-خیابان محمد رسول الله-طبقه پایین مسجد باب الحوائج* تلفن32243725
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 38
کل بازدیدها: 107578