سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتابخانه فرهیختگان
 

کتاب های طرح کتاب‌خوان خرداد 1397 معرفی شد

کتابخوان خرداد 97

کتاب‌های «نشان سرخ دلیری»، «باغ خرمالو»، «یک سیب شیرین» و «صد و ده داستان دوران جوانی امیرالمومنین امام علی(ع)» در قالب طرح کتاب‌خوان خرداد ماه 1397 برای علاقه‌مندان به کتابخوانی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح کتاب‌خوان خرداماه 1397 با معرفی 4 «نشان سرخ دلیری» نوشته استیفن کرین و ترجمه غفور آلبا از انتشارات امیرکبیر، «باغ خرمالو» نوشته هادی حکیمیان از انتشارات شهرستان ادب، «یک سیب شیرین» نوشته غلامرضا بکتاش از انتشارات سوره مهر و «صد و ده  داستان دوران جوانی امیرالمومنین امام علی(ع)» گ‍ردآوری‌ شده توسط دف‍ت‍ر م‍ش‍اور رئ‍ی‍س‌ س‍ازم‍ان‌ ص‍دا و س‍ی‍م‍ا از انتشارات سروش در ام‍ور ج‍وان‍ان‌ به علاقه‌مندان مطالعه و کتابخوانی معرفی شد.


«جوانمردترین جوان»

عنوان کتاب: 110 داستان دوران جوانی امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام

گردآور:  دفتر مشاور رئیس سازمان صدا و سیما در امور جوانان

نـاشـر: انتشارات سروش

تعداد صفحات: 136

«110داستان دوران جوانی امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام» از بهترین منابعی است که می‌تواند الگویی شایسته از زندگی سراسر برکت جوانمردترین جوان تاریخ را به جوانان ما ارائه دهد؛ الگوی کاملی که از نوجوانی تا شهادتش در بیست‌ویکمین روز از ماه رمضان سال 40 هـ.ق، همواره راه راستی را در پیش گرفت؛ الگویی که دقیق‌ترین میزان سنجش اعمال انسان با عمل صالح است و تأسی از او و فرزندانش، افتخارآمیزترین پیروی در طول تاریخ بشر را رقم می‌زند.

این کتاب در قالب 110 داستان کوتاه و واقعی، بخش‌هایی از زندگی امیر مؤمنان را در 7 فصل با عنوان‌های «علی در دوران کودکی و نوجوانی»، «علی در مکتب تعلیم و تربیت»، «علی در محراب دعا و عبادت»، «علی در میدان جنگ و شجاعت»، «علی بر قلّه‌های اخلاق و فضیلت»، «علی در موضع ارشاد و هدایت» و «علی در عرص? کار و خدمت» ارائه می‌دهد.

حُسن گزینش حکایات و بهره‌گیری از منابع و مستندات تاریخی در نقل روایات از ویژگی‌هایی ممتازی است که این اثر دینی‌آموزشی را برای خواننده مطلوب‌تر می‌سازد.

برای خواندن این کتاب ارزشمند از طرح ملّی «کتاب‌خوان خردادماه» می‌توانید به کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور مراجعه کنید


[ سه شنبه 97/3/1 ] [ 4:19 عصر ] [ شهلا بیگدلی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

مدارک لازم جهت عضویت در کتابخانه: 1-یک قطعه عکس4*3 2-تکمیل فرم عضویت 3-کپی شناسنامه یا کارت ملی 4-پرداخت هزینه عضویت سالانه ***عضویت خانوادگی شامل تخفیف نیم بها می باشد موارد مشمول تخفیف صد در صد حق عضویت رایگان: 1- جانبازان،ایثارگران ،همسر و فرزندان شهدا،اعضای فعال بسیج (با ارائه کارت معتبر) 2- بازنشستگان دولت 3- کلیه کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور 4- افراد تحت پوشش کمیته امداد امام( ره) و بهزیستی 5- خردسالان (گروه سنی پیش دبستانی) آدرس:بخش قره پشتلو-جاده قدیم اردبیل-روستای سهرین-خیابان محمد رسول الله-طبقه پایین مسجد باب الحوائج* تلفن32243725
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 106528